Dažniausiai užduodami klausimai

Klausimai

Įmokos atidėjimas

Ar galiu atidėti įmokos mokėjimo dieną? 

Norėdami atidėti įmoką susisiekite su mūsų skolų valdymo skyriumi. Tai galite padaryti bendruoju telefono numeriu 8 5 233 3330 ir savo telefono klaviatūroje paspausdę skaičių 2 arba elektroniniu paštu isieskojimas@ferratum.lt.

Paskolos grąžinimas

Kaip galiu grąžinti paskolą?

Paskola yra grąžinama mokant banko pavedimu (per internetinę bankininkystę arba bankų filialuose), Lietuvos pašto skyriuose, loterijos "Perlas" terminaluose arba parduotuvės "Maxima" kasose pagal Jums atsiųstą sąskaitą – faktūrą. Mokėjimo pavedimo skiltyje „Mokėjimo paskirtis“ yra būtina nurodyti sąskaitoje - faktūroje nurodytą paskolos sutarties numerį ir savo asmens kodą.

Kas būna laiku negrąžinus paskolos?

Laiku negrąžinus paskolos už kiekvieną pradelstą dieną skaičiuojamos palūkanos ir delspinigiai nurodyti sutartyje. Laiku negrąžinus paskolos, sutartis vienašališkai nutraukiama ir perduodama ikiteisminio išieškojimo įmonei. 

Ar galima grąžinti paskolą ar jos dalį anksčiau nei nurodyta grąžinimo diena?

Taip, galima. Tačiau Jūs privalėsite sumokėti palūkanas už laikotarpį, kuriuo naudojotės paskola. Ne mažiau kaip prieš 3 darbo dienas iki planuojamos išankstinės kredito grąžinimo dienos, užpildykite palūkanų perskaičiavimo formą. Atsakymą gausite per 3 darbo dienas nurodytu Jūsų el. pašto adresu.

Pažymų išdavimas

Kokios pažymos yra išduodamos? Ar ši paslauga kainuoja?

Pažyma – tai oficialus kredito gavėjo prašymu išduodamas patvirtinimas apie paskolos grąžinimą ar kitą su Sutartimi susijusį faktą (paskolos likutį, padengtų įmokų sumą ir pan.). Pažyma išduodama per 3 darbo dienas, sumokėjus 5 EUR mokestį.

Kita

Skundų nagrinėjimo tvarka

Kaip pateikti skundą ir kaip jie yra nagrinėjami?

Skundą galima pateikti susipažinus su skundų nagrinėjimo tvarka.

Kreipimosi formą galite rasti čia.

Vartotojų ginčai su finansų rinkos dalyvių